TEST

TEST

Thursday 26 January 2017

Piagam Pelanggan


PIAGAM PELANGGAN SK MERBAU SEMPAK

Kami berjanji dan berazam dengan penuh tekad dan iltizam untuk menumpukan sepenuh usaha dan tenaga kami untuk :

PELAJAR :-

  • Memastikan semua murid menerima pendidikan yang berkualiti dan selaras berasaskan Kurikulum Kebangsaan.
  • Memastikan murid-murid mematuhi peraturan dan tatacara sekolah.
  • Memastikan setiap murid menyertai aktiviti sukan dan kurikulum  di sekolah. 
  • Memastikan kebajikan murid diutamakan.
  • Memastikan murid dapat belajar dalam suasana harmoni dan kondusif.
IBU BAPA :-
  • Segala aduan dan rayuan akan diproses dalam 3hari bekerja.
  • Memastikan ibubapa mendapat maklumat terkini berkaitan pencapaian murid.
  • Segala urusan berkaitan dengan borang / permohonan akan dilayan dengan segera.
STAF :-
  • Memastikan semua urusan perkhidmatan dan maklumat anggota lengkap dan teratur.
  • Memastikan semua staf mendapat maklumat yang tepat dan cepat tentang peluang- peluang peningkatan kerja.
  • Memastikan semua staf menghadiri Latihan Dalam Perkhidmatan 7 hari setahun.
  • Memastikan staf dapat bekerja dalam suasana yang kondusif
KOMUNITI :-
  • Memberi kerjasama erat kepada semua aktiviti kemasyarakatan yang diperlukan.
STAKEHOLDER:-
  • Memberi maklumbalas kepada semua surat arahan daripada stakeholder dengan segera

0 comments:

Post a Comment